Jean Urroz

 

lundi 12 mars 2007

Anem ! per la lenga occitana, òc ! Apelada per la manifestacion dau 17 de març de 2007 a Besièrs



La preservacion de la diversitat linguïstica e culturala dins lo monde es un pretzfach essenciau de menar dins las annadas que venen.

Mas en França, tot-parier, la lei entraupa quela preservacion. La lenga occitana, especialament, es menaçada perque avem pena politica positiva per sa transmission.

Alaidonc, dins tots los país occitans, fau far eisir un temps jauvent per l'ensenhament de la lenga e dins la lenga, per la creacion culturala occitana, per la preséncia de l'occitan dins las medias electronicas, audiovisualas e escrichas, per son usatge dins la vita publica e sociala. Tot quò quí aisinará segur e balhará dau lanç a la transmission familiala de la lenga.

Lire la suite

Anem ! per la lenga occitana, òc ! Appel à la manifestation du 17 mars 2007 à Béziers

La préservation de la diversité linguistique et culturelle dans le monde est un enjeu majeur pour les années à venir. En France, la situation légale est pourtant défavorable à cette préservation. La langue occitane, notamment, est particulièrement menacée par l'absence de politique positive pour sa transmission.

Il faut donc, sur le territoire où se parle l'occitan, créer un environnement favorable à l’enseignement de la langue et dans la langue, à la création culturelle en occitan, à la présence de la langue dans les médias électroniques, audiovisuels et écrits, à son emploi dans la vie publique et sociale. Tout cela sera un encouragement à la transmission familiale de l'occitan.

Lire la suite

Partit Occitan, membre de la Fédération Régions & Peuples Solidaires